1234/4
Wat zijn onze belangrijkste
Kernwaarden?
-
Kwaliteit, effectiviteit & informaliteit.
Termen die in het DNA van ons bedrijf zitten. Klanttevredenheid staat namelijk exteem hoog bij ons in het vaandel en deze pijlers dienen hierbinnen als het fundament van onze werkwijze om die klanttevredenheid op 100% te houden.
Kwaliteit
-
Al sinds dat wij van Moosh elkaar onderling kennen zijn we allemaal bezig met design. Zelfs buitenom werk speelt design nog een rol in onze levens. We hebben stuk voor stuk allemaal passie voor het vak en willen dingen maken die we zelf ook mooi vinden. Met oog voor detail gaan we aan de slag om iets te maken waarmee we de opdrachtgever mee verrassen. Want er is niets leuker dan een super enthousiaste reacties ontvangen omdat de klant zo blij is met het product!
Effectiviteit
-
Goed, je kan wel mooie dingen produceren maar ze moeten natuurlijk ook nut hebben. Bij Moosh vangen we ieder project dan ook aan met het vraagstuk als basis. Zo hoeft de vorm die de klant misschien voor ogen heeft niet altijd de beste oplossing te zijn voor hun probleem of vraag. We proberen dan ook altijd nauw betrokken te zijn door door te vragen en mee te denken in de verschillende mogelijkheden die er zijn. Om zo een keuze te maken voor iets wat niets minder dan doeltreffend is, om er voor te zorgen dat jouw doelgroep op de best mogelijke manier bereikt word.
Informaliteit
Informaliteit ja? Ja!
Gezien wij producten maken die het DNA van een bedrijf vast moeten leggen, komen wij het liefst zo snel mogelijk tot de personen achter het bedrijf. Door onze informele toon nodigen we de klanten ofwel maatjes uit om te zeggen wat ze echt denken. Dat is een stuk efficiënter dan met zijn allen om de hete brij dansen vanwege formaliteiten waar meesten zich toch al niet helemaal senang bij voelen, laten we eerlijk zijn. 😉